در صورتی که قصد خرید از فروشگاه تدی شاپ را دارید حتما نکات زیر را بخوانید و به منزله قبول قوانین و مقررات وبسایت ما می باشد .

خرید هر نوع کالا از فروشگاه تدی شاپ به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات تدی شاپ می باشد. لازم به ذکر است ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین تدی شاپ می باشد .

قوانین و مقررات عمومی

قوانین و مقررات در وب سایت تدی شاپ برای ایجاد فضایی قانونی مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تنظیم شده است که کاربران گرامی با رعایت نکات ذکر شده وب سایت تدی شاپ  را همراهی نموده و در بهبود و افزایش سطح کیفی خدمات ارائه شده یاری می نمایند.

تعریف کاربر یا خریدار

کاربر یا خریدار به شخصی اطلاق می گردد که با اطلاعاتی که در قسمت عضویت و ثبت سفارش ثبت نموده است ، خود را شخصی حقیقی اعلام نموده و مایل به خرید و یا استفاده از مطالب سایت معرفی می نماید.

حفظ حریم شخصی کاربر یا خریدار

وب سایت تدی شاپ اطلاعات ثبت شده توسط کاربر یا خریدار را با امنیت بالا در دیتابیس سایت ثبت می نماید.

ثبت سفارش و ارسال کالا

ثبت سفارش از طریق وب سایت به صورت همه روزه و ۲۴ ساعته می باشد اما ارسال سفارشات تنها در روزهای کاری تا ساعت ۱۵  انجام خواهد شد. کاربران پس از ثبت سفارش در سایت و پرداخت آنلاین، با یادداشت کردن شناسه پرداخت میتوانند جهت پیگیری با انبار تماس حاصل کرده و نسبت به نحوه ارسال ،حمل و تحویل کالا اقدام نمایند.

وب سایت فروشگاه اینترنتی به آدرس TEDYSHOP.NET 

مشابه محیط فیزیکی، در محیط الکترونیکی نیز هر گونه داد و ستدی که انجام می گیرد، نشان دهنده وقوع یک عقد یا قرارداد می باشد. عقد یا قرارداد مطابق ماده ۱۸۳ قانون مدنی عبارتست از اینکه ” یک یا چند نفر در مقابل یک یا چند نفر دیگر تعهد بر امری نمایند و مورد قبول آنها باشد ” ؛ بر همین اساس قرارداد آنلاین نیز قراردادی است که از طریق “داده پیام” منعقد می گردد.

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت نماید.

سن کاربران: برای خرید از سایت سن قانونی (۱۸ سال تمام) الزامی بوده و در غیر اینصورت می بایست خرید از سایت توسط والدین یا قیم قانونی انجام شود . عدم رعایت این امر راسا بر عهده مشتری خواهد بود.

 مراحل ثبت سفارش و خرید

  •  ثبت سفارش و استعلام: با توجه به آنکه موجودی کالاهای سایت و قیمتها در طول زمان در حال تغییر می باشند، برای انجام خرید ابتدا لازمست مشتریان استعلام قیمت و موجودی نمایند. در این مرحله یک کد رهگیری ۸ رقمی به مشتریان تخصیص و از طریق ایمیل یا پیامک برایشان ارسال می گردد.

 

  • پاسخ استعلام و نهایی کردن سفارش: بطور معمول و در روز کاری و ساعات اداری حداکثر ۲ ساعت پس از ثبت سفارش، پاسخ استعلام و مهلت زمانی برای تکمیل سفارش برای مشتریان ارسال می گردد. پس از آن مشتریان فرصت خواهند داشت تا در مهلت مقرر سفارش خود را تکمیل و نهایی نمایند. چنانچه مشتریان در مهلت مشخص شده سفارش خود را نهایی نفرمایند، سفارش آنها ناتمام تلقی شده و دیگر امکان نهایی کردن آن را نخواهند داشت. در این موارد چنانچه مشتری تقاضای فعالسازی مجدد سفارش را داشته باشد و کماکان امکان ارسال کالا وجود داشته باشد، مجددا مهلت تکمیل به مشتری داده خواهد شد.

 

  •  کاربران و مشتریان محترم برای مشاهده، دریافت اطلاعات و حتی ثبت سفارش ملزم به ثبت نام در سایت نمی باشند. اما توصیه تدی شاپ  انجام ثبت نام است که مزیت آن این است که علاوه بر آنکه در خریدهای بعدی مجبور به وارد کردن اطلاعات خود نمی باشید، می توانید از آخرین اخبار و تخفیفات پلکانی و پیشنهادهای خرید خوب مطلع شوید.
    با ثبت این اطلاعات، کاربران و مشتریان ضمن اطمینان از محفوظ بودن اطلاعات خود نزد سایت، به سایت اختیار می دهند تا از این اطلاعات جهت برقراری ارتباط استفاده نماید.

 

  • مشتریان در هنگام ثبت سفارش می بایست اطلاعات خود را دقیق وارد فرم سفارش نمایند، در غیراینصورت مسئولیت بروز هر گونه مشکل و ضرر و زیان احتمالی بر عهده ایشان می باشد. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، تدی شاپ جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند .همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی معتبر ارائه نماید. همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویل‌گیرنده ثبت یا انتخاب می‌کند، در فاکتور درج خواهد شد.

 

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات بررسی و اعلام موجودی می‌‏شوند. لازم به ذکر است ثبت سفارش در تدی شاپ در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می باشد.

 

  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت تدی شاپ به وسیله ارسال کد سفارش مندرج در پیش فاکتور سیستمی از طریق ایمیل، در پروسه بررسی قرار میگیرند. خرید شما از ما افتخار است و تیم ما سعی خود را در تحویل کالا خریداری شده مشتریان انجام خواهد داد اما چنانچه موجودی کالا در فروشگاه ما حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری به پایان برسد. حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای تدی شاپ محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

 

  • یا انصراف مشتری از خرید ، مبلغ پرداخت شده با کسر ۲۰ درصد از مبلغ واریزی به عنوان هزینه های اداری و مالی طی ۴۸ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی )  واریز خواهد شد.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت تدی شاپ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای تدی شاپ محفوظ است. بدیهی است مینی‌تک در اسرع وقت وجه دریافتی را به پرداخت کننده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری(اعلام شده از سوی مشتری از طریق ایمیل یا سایر راههای ارتباطی و صرفا اعلام کتبی) واریز و عودت می‌نماید و مشتری با خرید از سایت تدی شاپ  از این امر و کلیه قوانین آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

 

  •  با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقیقی دیگری وجود ندارد.

 

  • از آنجا که تدی شاپ یک وب ‌سایت خرده‌ فروشی و عمده فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، تدی شاپ  مجاز است پیش از ارسال سفارش مشتریان ابتدا بررسی نموده و در صورت تایید، امکان فروش کالا اعلام می شود. در این موارد پرداخت وجه و تسویه، قبل از ارسال کالا الزامی است؛ درغیر اینصورت سفارشات با هماهنگی مشتری کنسل شده و در صورت واریز وجه، مبلغ پرداخت شده با کسر ۲۰ درصد از مبلغ واریزی به عنوان هزینه های اداری و مالی طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری عودت داده خواهد شد.

 

  •  لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای در زمان فروش ویژه یا جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد رهگیری نهایی تکمیل سفارش خود را از طریق ایمیل دریافت کنند و بدیهی است که ما هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است یا پروسه سفارش تکمیل نشده و تکمیل وجه نشده ، ندارد.

۵- روشهای پرداخت

۱-۵- مشتریان ساکن شهر تهران و کرج می توانند وجه سفارش خود را بصورت آنلاین، کارت به کارت یا پرداخت در محل (بصورت کارت بانکی و از طریق دستگاه پوز) پرداخت نمایند.

۲-۵-مشتریان ساکن سایر شهرها لازم است کل وجه سفارش خود را بصورت آنلاین یا کارت به کارت به شماره حساب ۳۶۰۴۵۱۵۸۴۹ بانک تجارت به نام بهنام پیهانی یا ۵۸۵۹۸۳۱۱۹۸۱۴۴۲۸۸ به نام بهنام پیهانی  پرداخت نمایند تا کالا به نام ایشان بارنامه شده و ارسال شود. بدیهی است شماره بارنامه برای پیگیری های بعدی در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

مرجوعی کالا 

مشتریان محترم تدی شاپ میتوانند محصولات خریداری شده را طی ۲۴ ساعت پس از خرید به فروشگاه مرجوع کنند و فروشگاه در صورتی که کالا در وضعیت آکبند باشد اقدام به پس گرفتن می نماید .

ضمانت فروشگاه فقط شامل محصولاتی است که مشتری از آنها استفاده نکرده است. در صورت استفاده مشتری محصول مستعمل تلقی گردیده و فروشگاه از بازگشت هزینه معذور است.

 

مشتری می تواند حداکثر ۴ ساعت پس از سفارش با شماره های درج شده در قسمت تماس با ما سفارش خود را لغو نماید. و بدون کسر هزینه مبلغ خود را عودت بگیرد.

فروشگاه تدی شاپ با ما با توجه به ضمانت کامل بازگشتی که برای مشتری قرار داده است . هزینه ارسال کالا را بر عهده مشتری چه بصورت رفت چه بصورت برگشت (کالای مرجوعی) قرار داده است.

 

مشتریان محترم موظف هستند در هنگام تحویل گرفتن سفارش، کالای سفارش داده شده خود را تحویل ظاهری بگیرند (تحویل ظاهری یعنی کالا از تمام جنبه های ظاهری بررسی و در صورتیکه فاقد هر گونه ایراد ظاهری باشد، تحویل گرفته شود). توجه گردد هنگامی که کالا تحویل ظاهری گرفته می شود، فروشگاه دیگر مسئولیتی در قبال مشکلات و ایرادات ظاهری کالا نخواهد داشت.

 

در صورت وجود هر گونه مشکل فنی و تایید کارشناسان خدمات پس از فروش مربوطه، کالا مشمول قانون ۷ روز تضمین تعمیر کالای معیوب می گردد.